Νέα καζίνο κοντά σε ξενοδοχεία της Ελλάδας

Είναι πλέον συνηθισμένο στις μέρες μας να ιδρύονται νέα καζίνο κοντά σε μεγάλα ξενοδοχεία ή σε τουριστικά θέρετρα με πολλές ξενοδοχειακές μονάδες, καθώς είναι προφανές ότι οι ένοικοι των ξενοδοχείων είναι ένα κοινό το οποίο στοχεύουν διαχρονικά τα καζίνο ώστε να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Όμως, σε ότι αφορά την διαχείριση των εσόδων, τα καζίνο όπως το Ruby Fortune απαιτούν μια διαφορετική προσέγγιση από τα ξενοδοχεία. Πράγματι, οι ταχύτατες εξελίξεις στην σύγχρονη τεχνολογία έχουν αλλάξει τον τρόπο που ασχολούνται οι παίκτες με τα τυχερά παιχνίδια. Τα καζίνο αναλύουν την συμπεριφορά των θαμώνων τους, τα ποσά που ποντάρουν, τις κινήσεις τους μέσα στον χώρο, κτλ., και κάνουν το ίδιο για τους ενοίκους των μεγάλων ξενοδοχείων, ώστε να καταλήξουν σε χρήσιμα συμπεράσματα που θα τους επιτρέψουν να προσαρμόσουν την στρατηγική τους ώστε να πολλαπλασιάσουν τα κέρδη τους.

Αυτή η προσέγγιση, ως μέρος ενός συνολικού επιχειρηματικού σχεδίου, μπορεί να βοηθήσει τα καζίνο που ιδρύονται κοντά σε ξενοδοχειακές μονάδες ή τουριστικά θέρετρα να γίνουν πιο κερδοφόρα και ταυτόχρονα να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκέπτη.

Υπάρχουν όμως σημαντικές διαφορές στον τρόπο που αναλύονται τα δεδομένα των πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα και στον τομέα των καζίνο.

Για τους ξενοδόχους, για παράδειγμα, όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους αντιμετωπίζονται διαφορετικά από εκείνους που ταξιδεύουν για αναψυχή.

Στα καζίνο όμως η κατηγοριοποίηση των επισκεπτών είναι αρκετά πιο πολύπλοκη. Οι επισκέπτες που παίζουν παιχνίδια υψηλού πονταρίσματος και πίνουν αλκοολούχα ποτά υψηλού κόστους πρέπει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά από εκείνους που παίζουν φρουτάκια και πίνουν σκέτο νερό.

Αξιοποιώντας την ανάλυση της συμπεριφοράς αυτών των διαφορετικών κατηγοριών πελατών, οι μάνατζερ των καζίνο μπορούν να κάνουν διαφορετικές προσφορές για κάθε κατηγορία, αυξάνοντας τα έσοδά τους και την κερδοφορία της επιχείρησης.

Ένα άλλο παράδειγμα αφορά τους πελάτες υψηλής μέσης κατανάλωσης, οι οποίοι είναι γνωστόν ότι κάνουν την κράτησή τους την τελευταία στιγμή. Γνωρίζοντας αυτό το στοιχείο και προβλέποντας μια τέτοια ζήτηση, τα στελέχη των καζίνο μπορούν να τιμολογούν αναλόγως, αλλά και να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τα κενά τους δωμάτια.

ADD YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *